top of page

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Identifikácia a kontaktné údaje Poskytovateľa:

Stanislava Somorová (ďalej len „poskytovateľ“)
Sídlo: Spišská Nová Ves
IČO: 52702316
DIČ: 1077526362
Telefón: +421 948 954 067
Email: stanka.somorova@gmail.com

Vstupom na našu webovú stránku, prístupom na ňu alebo jej používaním akýmkoľvek spôsobom súhlasíte s dodržiavaním všetkých našich zmluvných podmienok. Okrem toho, keď si u nás rezervujete akékoľvek služby a produkty, budete sa riadiť podmienkami uvedenými na tejto stránke. Pokračovaním v rezervácii potvrdzujete, že ste si prečítali a pochopili všetky tieto podmienky a súhlasíte s ich dodržiavaním. Vyhradzujeme si právo tieto podmienky priebežne meniť alebo dopĺňať. Súhlasíte s tým, že ste viazaní podmienkami platnými v čase rezervácie.

Vyhlásenie:

Práca, ktorú vykonávame, nie je licencovaná zdravotná starostlivosť. To znamená, že nie sme lekári, psychiatri, psychológovia, poradcovia ani sociálni pracovníci a beriete na vedomie, že ak ste spolupracovali, v súčasnosti spolupracujete alebo sa v budúcnosti rozhodnete spolupracovať s licencovanou osobou, mali by ste s ňou prediskutovať svoje rozhodnutie zapojiť sa do alternatívnych alebo doplnkových nástrojov a techník. Okrem toho by sa žiadna z prác vykonávaných s nami nemala chápať ako náhrada poradenstva licencovanej osoby, ani by ste sa nemali domnievať, že je to náhrada.

Vaše výsledky sa môžu líšiť od inzerovaných. Na dosiahnutie niektorých výsledkov, ktoré používame v našom marketingu, je potrebné skutočné odhodlanie. Akceptujete a chápete, že výsledky sa u každého jednotlivca líšia.

Zároveň výslovne odmietame akúkoľvek zodpovednosť za rozhodnutia, činnosti, výsledky, používanie, nesprávne používanie alebo nepoužívanie informácií poskytnutých alebo získaných prostredníctvom akýchkoľvek našich programov, produktov, služieb alebo materiálov programu. Súhlasíte s tým, že vaše výsledky sú výlučne vaše vlastné a my nenesieme žiadnu zodpovednosť za vaše výsledky.

Vaša voľba, vaša zodpovednosť za vaše duševné zdravie: Pri práci, ktorú poskytujeme, vám môžeme ponúknuť rady a iné spôsoby pohľadu na vaše problémy a ich riešenia, aby ste ich zvážili. Týmto súhlasíte s tým, že všetko, o čom hovoríme, je len náš pohľad a nie je pre vás záväzné, ani to nie je predpis. Ak chcete o našich návrhoch v súvislosti s vaším duševným zdravím diskutovať s niekým iným, mali by ste ich prediskutovať s licencovaným poskytovateľom zdravotnej starostlivosti.

 

Zásady vrátenia peňazí/zrušenia rezervácie

Vzhľadom na druh predávaných produktov sú všetky predaje konečné. Z dôvodu, že predávame digitálne produkty v podobe e-knihy, zvukových nahrávok, meditácií, online kurzov a hybrid programov, kvôli ich pôvodu ich nie je možné vrátiť, všetky poplatky za zakúpené digitálne produkty sú nevratné.

V prípade, že ste si zakúpili online kurz alebo hybrid program v podobe splátkového plánu a rozhodnete sa z programu z akéhokoľvek dôvodu odstúpiť, strácate prístup k všetkým materiálom, a bude vyčlenení z našej členskej sekcie. Poplatky ktoré boli do tej doby uskutočnené sú nenávratné. V prípade, že ste si zakúpili program v plnej cene a rozhodnete sa z programu odstúpiť z akéhokoľvek dôvodu, nie je možné požiadať o vrátenie investície!

 

Ak si zakúpite 1-1 koučovací balík môžete si vyhradiť právo 14 dňovej lehoty odstupu od zmluvy. 14-dňová lehota nadobúda platnosť odo dňa uzatvorenia zmluvy. Zmluva je uzatvorená a potvrdená plnou platbou alebo prvou splátkou. Ak sa koučovacie stretnutie uskutoční v priebehu 14-dňovej lehoty, a rozhodnete sa zo zmluvy odstúpiť, akékoľvek stretnutia ktoré sa už uskutočnili, vám budú vyfakturované.

V prípade, že ak zistíte, že z akéhokoľvek dôvodu nemôžete využiť svoje stretnutia, môžete si zvyšné sedenia pozastaviť na 1 mesiac. Ak sa rozhodnete zrušiť proces bez dokončenia koučovacích stretnutí, a po uplynutí 1 mesačného obdobia pozastavenia, stratíte tieto sedenia a budete stále zodpovední za všetky zostávajúce platby. 

 

Poplatky

Cenu za Produkt môže Objednávateľ podľa aktuálne dostupných podmienok zaplatiť najmä jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • bezhotovostne prevodom na bankový účet Poskytovateľa: IBAN: SK23 1111 0000 0017 5137 0007, ktorý je vedený vo UniCredit banke, 

  • bezhotovostne platobnou kartou,

  • bezhotovostne prevodom na účet Poskytovateľa prostredníctvom platobnej brány.

2. Cena za Produkt je splatná do 7 dní od uzavretia Zmluvy, najneskôr však do doby dodania Produktu, resp. do doby bezprostredne pred začatím poskytovania Produktu (služby, prístupových údajov a pod.).

3. Cena bude považovaná za zaplatenú až po pripísaní celej čiastky na účet Poskytovateľa.

4. V prípade zakúpenia online produktov bude objednávateľovi zaslaná faktúra. Faktúra vystavená na základe Zmluvy je súčasne daňovým dokladom a je odoslaná Objednávateľovi elektronicky na jeho e-mailovú adresu. Objednávateľ týmto výslovne súhlasí s tým, že mu Poskytovateľ účtovný doklad v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve odošle na jeho elektronickú adresu.

5. V prípade objednania si individuálnych koučovacích stretnutí bude faktúra zaslaná len na požiadanie objednávateľa.

6. Využitie Produktu Objednávateľom je možné až po jeho úplnom zaplatení, pokiaľ nie je dohodnuté inak. V prípade, ak Objednávateľ nezaplatí Poskytovateľovi Cenu za Produkt vo výške a za podmienok dohodnutých v Zmluve, je Poskytovateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy.

7. Úhrada Ceny pred dodaním Produktu nie je zálohou.

8. Všetky ceny uvedené za poskytovanie Produktov a služieb sú konečné vrátane DPH. Poskytovateľ nie je platiteľom DPH.

8. Dodanie Produktu sa uskutoční podľa podmienok dohodnutých pri uzatváraní Zmluvy, resp. podľa informácií o dodaní uvedených pri konkrétnom Produktu v internetovom obchode.

9. Dodanie sa spravidla uskutočňuje tak, že Poskytovateľ zašle na emailovú adresu Objednávateľa uvedenú v Objednávke, alebo iným spôsobom odovzdá Objednávateľovi Prístupové údaje, prostredníctvom ktorých je Objednávateľovi umožnené užívať produkt na webovej stránke Poskytovateľa, a to na dobu a v rozsahu podľa Zmluvy, momentom odoslania e-mailu s prístupovými údajmi sa Produkt považuje za dodaný a začína plynúť dohodnutá doba poskytovania Produktu.

10. Aktuálne poplatky za služby a programy sú zvyčajne uvedené na stránkach jednotlivých programov.

Vyhradzujeme si právo na zmenu ponúkaných poplatkov/balíkov, ale vždy budeme dodržiavať dohodnutú sumu za dohodnuté obdobie všetkých služieb, ktoré boli stanovené na začiatku našej spolupráce. Ak však budete chcieť pokračovať v spolupráci s nami aj po ukončení počiatočného balíka, nie je zaručené, že sadzby budú rovnaké.

Predplatné a opakované platby

1. Niektoré z Produktov je možné zaplatiť formou predplatného, čo znamená, že sa príslušná cena za Produkt sťahuje opakovane ako poplatok z platobnej karty, ktorú Objednávateľ zadal pri objednávaní Produktu s oprávnením k výkonu internetových platieb opakovane.

2. V prípade zvolenia automatického platenia ceny-poplatku (ak to zvolený systém platenia umožňuje), Objednávateľ súhlasí s automatickým platením poplatku bez potreby osobitnej autorizácie platby zo strany držiteľa platobnej karty a pod.

3. Spôsob platby s automatickým platením poplatku sa stanovuje obvykle na dobu neurčitú, ak nie je určené inak, s tým, že Objednávateľ ho môže v súlade so Zmluvou zmeniť prípadne zrušiť.

4. Frekvencia automatického platenia poplatkov bude korešpondovať s predplatným obdobím v súlade s aktuálnym cenníkom Poskytovateľa.

5. V prípade zvolenia automatického platenia poplatku tiež Objednávateľ výslovne súhlasí s automatickým obnovovaním poskytovania Produktu vždy na predplatené obdobie za poplatok stanovený Poskytovateľom v čase obnovenia.

6. Objednávateľ udeľuje súhlas s uložením platobných údajov na strane platobnej brány GOPAY, resp. inej použitej platobnej brány. Spoločnosť GOPAY s.r.o., nakladá s údajmi platobnej karty Objednávateľa podľa medzinárodného bezpečnostného štandardu PCI-DSS Level 1 (jedná sa o najvyššiu úroveň dátovej bezpečnosti v sektore spracovávania platobných kariet). Poskytovateľ nemá k údajom o Karte prístup.

7. Súhlas Objednávateľa s opakovanými platbami trvá po dohodnutú dobu alebo pokiaľ nedôjde k ukončeniu opakovaných platieb na žiadosť Objednávateľa podľa podmienok a v súlade s uzatvorenou Zmluvou.

8. Automaticky sťahovaná čiastka a perióda opakovaných platieb zodpovedá cene a obdobiu poskytovania objednaného Produktu. Ak nastane zmena parametrov Produktu, najmä cena za predplatné alebo obdobie, budú zodpovedajúcim spôsobom automaticky zmenené taktiež parametre opakovaných platieb (cena Služby a perióda platby).

9. Objednávateľ súhlasí s tým, aby Karta autorizovaná pre opakované platby bola použitá tiež aj pre úhradu doplatkových faktúr v prípade dokúpenia doplnkových služieb.

10. Po každom automatickom stiahnutí platby bude Objednávateľ o vykonanej platbe vyrozumený e-mailom, ktorého súčasťou bude príslušná faktúra.

11. V prípade neúspešného stiahnutia platby z Karty bude Objednávateľ informovaný e-mailom o neúspešnom stiahnutí spolu s pokynmi, ako v tomto prípade postupovať, aby nedošlo k obmedzeniu poskytovania Produktu.

12. Objednávateľ môže pre opakované platby autorizovať aj inú Kartu ako tú, ktorá je už v danom čase autorizovaná. O zmenu požiada na Webovom rozhraní alebo zaslaním žiadosti na e-mail Poskytovateľa. Po úspešnom dokončení autorizácie novej Karty bude táto Karta využívaná pre automatické odosielanie platieb za objednaný Produkt v ďalších obdobiach.

13. Objednávateľ môže opakované platby ukončiť podľa aktuálne dostupných možností v súlade s uzatvorenou Zmluvou buď na Webovom rozhraní Poskytovateľa alebo odoslaním žiadosti na e-mail Poskytovateľa, podľa aktuálne dostupných možností.

14. Ak nie je dohodnuté inak, Objednávateľ má spravidla právo objednané predplatné (opakované platby) zrušiť formou výpovede.

15. Výpoveď možno urobiť iba písomne alebo emailom na adresu stanka.somorova@gmail.com

16. Ak Objednávateľ predplatné (opakované platby) písomne nevypovie v lehote uvedenej v bode 15. , predplatné sa automaticky predlžuje o ďalšie obdobie.

Zásady doručovania

Naše produkty sú k dispozícii prezenčne alebo online. V prípade online produktov, prístupové/prihlasovacie údaje do našej členskej sekcie vám budú zaslané najneskôr do 48 hodín od prijatia zaplatenej objednávky. Odporúčame si zmeniť svoje heslo pri prvom prihlásení do členskej sekcie.

Prezenčné alebo online koučingové služby budú poskytované podľa dohody s vami v čase dohodnutej rezervácie.

 

Zachovanie dôvernosti pri koučovaní

Beriete na vedomie, že pri našej spolupráci môžete prezradiť ciele, plány do budúcnosti, obchodné záležitosti, informácie o práci, osobné a iné podobné súkromné informácie. Nikdy, či už priamo alebo nepriamo, nebudeme dobrovoľne používať žiadne takéto informácie vo svoj prospech alebo tieto informácie poskytovať tretej strane. Bez vášho súhlasu nebudeme dobrovoľne zverejňovať, že ste s nami v koučovacom vzťahu.

Obmedzenie zodpovednosti

Beriete na vedomie, že nám vždy pôjde o vaše najlepšie záujmy a budeme držať priestor pre váš najvyšší potenciál, pričom budeme vychádzať z toho, že všetko je pre vás možné.

Nenesieme zodpovednosť za stratu zisku, stratu podnikania, poškodenie dobrého mena a/alebo podobné straty, stratu očakávaných úspor, stratu tovaru, stratu zmluvy, stratu poškodenia údajov alebo informácií alebo akékoľvek osobitné, nepriame, následné alebo čisto ekonomické straty, náklady, škody, poplatky alebo výdavky, ktoré ste utrpeli alebo vám vznikli v dôsledku uzavretia tejto zmluvy a poskytovaných služieb.

Naša zodpovednosť na základe zmluvy, deliktu (vrátane nedbanlivosti alebo porušenia zákonných povinností), zavádzania, náhrady škody alebo inej zodpovednosti, ktorá vznikla v súvislosti s plnením alebo plánovaným plnením tejto zmluvy, je za každých okolností obmedzená na celkovú cenu, ktorú ste zaplatili za program, produkt alebo službu. 

Ak nám v plnení nášho záväzku zabráni alebo ho oneskorí vaše konanie alebo opomenutie alebo akákoľvek okolnosť mimo našej kontroly, nenesieme voči vám zodpovednosť za žiadne náklady, poplatky alebo straty, ktoré ste utrpeli alebo ktoré vám vznikli priamo alebo nepriamo v dôsledku takéhoto zabránenia alebo oneskorenia. 

 

Ochrana údajov a duševného vlastníctva

Stanislava Somorová je vlastníkom a držiteľom licencie na všetky práva duševného vlastníctva a všetky ostatné práva na materiály a obsah, ktoré používame v našich programoch, produktoch a službách, a žiadne ustanovenie týchto podmienok ani iné ustanovenie nemá za následok prevod vlastníctva práv duševného vlastníctva k takýmto materiálom alebo obsahu na vás alebo na akúkoľvek inú osobu.

Obsah alebo materiály, ktoré používame v programoch, produktoch alebo službách, nesmiete nikdy kopírovať, reprodukovať, publikovať v akejkoľvek forme, zdieľať, predávať, zbavovať sa ich alebo inak sprístupňovať tretej strane akýmkoľvek spôsobom.

Udeľujeme vám obmedzenú, nevýhradnú, neprevoditeľnú, nesublicencovateľnú odvolateľnú licenciu na používanie celého obsahu alebo materiálov použitých v programoch, produktoch a službách alebo ich časti len na účely, na ktoré boli programy, produkty alebo služby poskytnuté.

Nesmiete vykonávať žiadne zvukové alebo obrazové záznamy všetkých alebo akejkoľvek časti programov, produktov alebo služieb bez nášho písomného súhlasu.  Namiesto toho ich nahráme my a zašleme vám ich, ak je to možné a vhodné.

Všeobecné podmienky
a) Vyhradzujeme si právo zmeniť časový program a miesto poskytovania služieb. Ak dôjde k zmene, klient bude bezodkladne informovaný telefonicky alebo mailom.
b) Poskytovateľ neručí za stratu cenností a peňazí v priestoroch poskytovania služieb ani mimo nich.
c) Klient ručí Poskytovateľovi za škody, ktoré spôsobí v jeho priestoroch a v jeho okolí, a Poskytovateľ si od neho môže vymáhať plnú úhradu spôsobených škôd.

 

Reklamačný poriadok
Klient je povinný bezodkladne akékoľvek sťažnosti a reklamácie oznámiť  Poskytovateľovi. Reklamáciu je potrebné uplatniť písomne a odovzdať priamo v priestorok Poskytovateľa alebo emailom na stanka.somorova@gmail.com. V reklamácii je potrebné, aby klient uviedol, čo je dôvodom reklamácie, resp. nespokojnosti. Po oboznámení sa s dôvodmi reklamácie následne Poskytovateľ určí spôsob vybavenia reklamácie, najneskôr do 3 pracovných dní. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie ju Poskytovateľ vybaví najneskôr do 7 pracovných dní a v zložitých prípadoch do 30 dní od uplatnenia reklamácie. O vybavení reklamácie sa vydá klientovi písomný doklad.

 

Zásady ochrany osobných údajov

Beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že niektoré vaše osobné údaje budú spracované v našom mene v rámci poskytovania našich programov, produktov alebo služieb.

Všetky poskytnuté osobné údaje budú zhromažďované a spracované výlučne pre interné účely poskytovateľa, a to v súlade so Zákonom č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Klient vyplnením kontaktného formulára na stránke www.stankasomorova.sk, súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov v súlade so zákonom č.122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov na účel uzatvorenia zmluvného vzťahu, ako aj pre marketingové účely poskytovateľa. Osobné údaje budú uchované počas doby jedného roka od ukončenia spolupráce. Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.

V našich zásadách ochrany osobných údajov sa uvádza, na akom základe budeme spracúvať osobné údaje zhromaždené počas vášho používania webovej stránky. Pozorne si prečítajte aj nasledujúce informácie, aby ste pochopili naše stanoviská a postupy týkajúce sa vašich osobných údajov a spôsobu, akým s nimi budeme zaobchádzať.

Snažíme sa prijať všetky primerané opatrenia na ochranu súkromia vašich osobných údajov. Nemôžeme však zaručiť bezpečnosť akýchkoľvek údajov, ktoré zverejníte online. Akceptujete prirodzené bezpečnostné riziká spojené s poskytovaním informácií prostredníctvom internetu a nebudete nás brať na zodpovednosť za akékoľvek porušenie bezpečnosti, pokiaľ k nemu nedošlo v dôsledku našej nedbanlivosti alebo úmyselného zlyhania. Vaše používanie stránky znamená, že ste nám udelili súhlas s prenosom, uchovávaním a spracovaním vašich osobných údajov a súhlas s podmienkami týchto zásad ochrany osobných údajov. 

Informácie, ktoré o vás môžeme zhromažďovať

Osobné údaje môžeme zhromažďovať a spracúvať, keď vyplníte formulár na stránke, keď nás kontaktujete alebo keď nám poskytnete informácie počas e-mailových a telefonických konzultácií. Patria sem okrem iného informácie poskytnuté pri registrácii na stránke, pri odoslaní vašich údajov nám a v prípade nahlásenia problému so stránkou. Môžeme tiež zhromažďovať informácie týkajúce sa podrobností o návštevách našej webovej stránky a o zdrojoch, ku ktorým pristupujete. Všetky osobné údaje, ktoré zhromažďujeme, budeme používať prísne v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane údajov a týmito zásadami ochrany osobných údajov. Informácie, ktoré od vás získame, budeme ukladať a uchovávať elektronicky alebo iným spôsobom.

Neukladáme údaje o kreditných kartách ani neposkytujeme údaje o zákazníkoch žiadnym tretím stranám.

 

Cookies

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý sa pri návšteve niektorých webových stránok odošle do vášho počítača prostredníctvom webového prehliadača. Súbory cookie používame na sledovanie vašich informácií počas prehliadania našej webovej stránky. Súbory cookie nám tiež umožňujú pochopiť, kto si pozrel ktoré stránky, čo nám pomáha zlepšovať stránky a poskytovať vám lepšie služby.

Súbory cookie môžete odmietnuť aktivovaním nastavenia vo svojom prehliadači, ktoré umožňuje odmietnuť umiestnenie súborov cookie. Odmietnutie súborov cookie môže znamenať, že nebudete mať prístup k niektorým častiam našej stránky.

Používanie vašich osobných údajov

Vaše osobné údaje môžeme použiť na to, aby sme vám poskytli informácie alebo služby, ktoré od nás požadujete alebo o ktorých sa domnievame, že by vás mohli zaujímať, ak ste súhlasili s kontaktovaním na takéto účely; na účely informovania o zmenách funkcií stránky; správy stránky a našich vlastných propagačných aktivít.

Ako už bolo uvedené, informácie o identifikovateľných osobách neposkytujeme tretím stranám ani reklamným agentúram, ale môžeme im poskytnúť súhrnné informácie o našich používateľoch na marketingové, propagačné a iné účely. Súhrnné informácie môžeme použiť aj na to, aby sme pomohli reklamným agentúram osloviť také publikum, na ktoré sa chcú zamerať.

Kde ukladáme vaše osobné údaje

Údaje, ktoré od vás zhromažďujeme, môžu byť prenesené a uložené v mieste mimo European Economic Area (“EEA”). Odoslaním svojich osobných údajov súhlasíte s týmto prenosom, uchovávaním alebo spracovaním. Prijmeme všetky primerané opatrenia, aby sme zabezpečili, že s vašimi údajmi bude zaobchádzané bezpečne a v súlade s týmito zásadami ochrany osobných údajov.

Vaše práva

Máte právo nás požiadať, aby sme vaše osobné údaje nespracúvali. Svoje právo zabrániť takémuto spracovaniu môžete uplatniť tak, že nás kontaktujete e-mailom na adrese stanka.somorova@gmail.com

Ak máte obavy, že niektoré z informácií, ktoré o vás uchovávame, sú nesprávne, alebo ak chcete namietať proti použitiu vašich osobných údajov, kontaktujte nás e-mailom na adrese  stanka.somorova@gmail.com

 

Ostatné webové stránky

Upozorňujeme, že tieto zásady ochrany osobných údajov sa vzťahujú len na túto stránku. Akékoľvek iné webové stránky, ktoré sú prepojené s touto stránkou alebo z nej, majú svoje vlastné zásady ochrany osobných údajov a my za tieto zásady nenesieme žiadnu zodpovednosť. Pred odoslaním akýchkoľvek osobných údajov na tieto webové stránky si tieto zásady skontrolujte.

Zmeny našich zmluvných podmienok a/alebo zásad ochrany osobných údajov

Naše podmienky používania a/alebo zásady ochrany osobných údajov môžeme z času na čas upraviť podľa vlastného uváženia. V takom prípade uverejníme revidované verzie na tejto webovej stránke. Vyzývame vás, aby ste túto stránku pravidelne kontrolovali a získali jej najaktuálnejšiu kópiu. Úpravy budú účinné po ich zverejnení na stránke.

Mimosúdne riešenie sporov

1. V prípade, že by medzi nami a našimi klientmi vznikol akýkoľvek spor z poskytovaných služieb, sme odhodlaní hľadať riešenie v duchu otvorenosti, transparentnosti a vzájomného rešpektu. Zaväzujeme sa k tomu, že budeme prioritne hľadať riešenie sporov prostredníctvom dialógu a mediacie, s cieľom nájsť pre obe strany prijateľné riešenie, ktoré odráža naše zásady poctivosti a autentickej komunikácie. Ak by sa napriek našim snahám nepodarilo dosiahnuť dohodu, klienti majú právo obrátiť sa na príslušné orgány pre mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov. 

2. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Poskytovateľ na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť Spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

3. K alternatívnemu riešeniu spotrebiteľských sporov je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https:// www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/ a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

5. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.

Kontaktujte nás

Ak máte akékoľvek pripomienky alebo otázky v súvislosti s našimi zmluvnými podmienkami a/alebo zásadami ochrany osobných údajov, pošlite nám e-mail na adresu stanka.somorova@gmail.com

 

Záverečné ustanovenia
Účastník zmluvného vzťahu vyhlasuje, že si tieto všeobecné zmluvné podmienky prečítal, porozumel ich obsahu a na znak súhlasu ich podpísal.

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od 01.07.2024

bottom of page